Wifi router musí byť správne umiestnený v objekte a správne postavený. Je veľmi pravdepodobné, že ak router nie je poškodený, môj problém vyrieši práve táto rada. Podrobnejší manuál na inštaláciu wifi zariadenia.
Prihlásim sa do zákaznickej zóny. Na pravej strane zvolím záložku SPOTREBA. Na stránke vidím prehľad spotreby dát.
Potrebujem si aktivovať doplnkovú službu k internetovému pripojeniu - verejnú IP adresu a nastaviť presmerovanie portov.
IP adresu použijem z rozsahu: 192.168.1.10 - 192.168.1.99
Maska: 255.255.255.0
Brána: 192.168.1.1
DNS1: 185.152.196.29
DNS1: 185.152.196.28
Naše DNS servery sú:
Náš NTP server je ntp1.lombard.sk
Ak mám podpísanú zmluvu k službe LomTV, postupujem podľa nasledujúcich krokov:
Prostredníctvom internetového pripojenia Lombard navštívim stránku registracia.chceminternet.sk, kde sa zaregistrujem podla návodu. Musím potvrdiť autentifikačný email zaslaný pri registrácii na uvedený registračný email.
Splatnosť faktúry je desať dní. Za zaplatenú faktúru sa ráta faktúra, ktorá je uhradená do dňa splatnosti na našom účte. Napríklad ak má faktúra splatnosť 10.1.2017, platba za faktúru musí byť pripísaná na našom účte dňa 10.1.2017. Prehľad faktúr sa nachádza v zákazníckej zóne.
Upomienka bude spoplatnená ďalší mesiac vo faktúre podľa aktuálneho cenníku.
Rozosielanie elektronických faktúr zabezpečuje automatizovaný systém, ktorý postupne generuje emaily a odosiela faktúry všetkým zákazníkom s elektronickou faktúrou. Každý zákazník tak dostane faktúru v okamihu, kedy príde na rad odoslanie konkrétnej faktúry. Znamená to teda, že niektorí zákazníci ktorí boli v poradí pred Vami obdržali faktúru skôr, iní, ktorí sú v poradí za Vami svoju faktúru obdržia až po Vás, pričom proces odosielania faktúr prebieha od okamihu ich vystavenia (obvykle dopoludnie 1. dňa v mesiaci) až do odoslania všetkých vystavených faktúr.
Prihlásim sa do zákaznickej zóny. Na pravej strane zvolím záložku FAKTÚRY. Na stránke vidím prehľad faktúr.
Údaje o platbe sú uvedené na faktúre - IBAN, variabilný symbol, suma.
Pri zriadení trvalého príkazu je potrebné zadať variabilný symbol. Ako univerzálny variabilný symbol je nutné zadať desaťmiestne číslo zmluvy - napríklad 2019123456.
Nachystám si číslo účtu odkiaľ bola platba uhradená, variabilný symbol, sumu a dátum. Následne kontaktujem chceminternet.sk.
Uvedená doba spracovania je orientačná, záleží od času úhrady, konkrétnej banky a podobne. Proces párovania platieb je plne automatizovaný a pracovníci spoločnosti ho nevedia urýchliť.
IBAN je štandardný medzinárodný formát čísla účtu, založený na norme ISO 13616. Základnou časťou IBAN je BBAN (Basic Bank Account Number), tzv. národná časť IBAN. Štandard stanovuje štruktúru IBAN v elektronickej komunikácii a v listinnej podobe.
Štruktúra IBAN:
Podľa EBS204 má každá krajina Európskeho spoločenstva povinnosť stanoviť národnú dĺžku a štruktúru IBAN-u určením pozícií, na ktorých je kód banky (identifikačný kód), predčíslie a základné číslo účtu. Národný formát čísla účtu IBAN má fixnú dĺžku. Dĺžka IBAN-u v jednotlivých krajinách EÚ je rozdielna, v závislosti od dĺžky národnej časti IBAN-u. Napríklad v prípade Francúzska má IBAN 27 znakov, Nemecka 22, Belgicka 16 znakov a Slovenska 24.
Viac informácií na stránkach Národnej banky Slovenska
Kontaktujem Lombard zaslaním objednávky na email info@chceminternet.sk, prípadne telefonicky na čísle +421 33 32 11 666.
Počas prevádzkovej doby (pondelok - piatok: 08:00 - 17:00) je potrebné po vytočení telefónneho čísla +421 33 32 11 666 zvoliť pomocou numerickej klávesnice možnosť, ktorá sa najviac približuje Vašej požiadavke. Následne je potrebné počkať na spojenie s operátorom. Mimo prevádzkových hodín neprebehne spojenie s operátorom, ale máte možnosť nám zanechať odkaz, na základe ktorého Vás budeme v najbližší pracovný deň kontaktovať.
Nenašli ste riešenie Vášho problému? Pozrite aj Návody.
© Copyright 2024 chceminternet.sk